kunnen er nog steeds 3 mensen meereizen op een weekabonnement van je studentenreisproduct als je zelf ook niet gratis reist?

Bijvoorbeeld je hebt een weekabonnement maar het is net vakantie (van 16 juli tot 16 augustus), dus je reist zelf ook met 40% korting, kunnen er dan nog steeds 3 andere mensen met je meereizen met ook 40% korting?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Jazeker, dat kan nog steeds. De precieze voorwaarden vind je op www.studentenreisproduct.nl. Samengevat: de meereiskorting geldt alleen in de trein. Je medereizigers moeten een papieren kaartje met 40% korting kopen. Ze moeten op hetzelfde traject, in dezelfde trein en in dezelfde klasse reizen als jij.
De korting geldt alleen buiten de spitsuren: maandag t/m vrijdag pas vanaf 9 uur 's ochtends. In het weekend, op feestdagen en in juli en augustus geldt de korting de hele dag.
Of je zelf gratis reist of moet betalen maakt niet uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merci!