Zijn er toiletten aanwezig op centraal station Breda?

Zijn er toiletten aanwezig op centraal station Breda? Zoja, waar? Ik moet binnenkort daar een paar uur staan voor een speurtocht dus vroeg het mij af en ik kon het zelf niet vinden vandaag!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (2)

Ja die hebben ze!
De toiletten op Station Breda zijn op perron 1, dus je zal eerst met de trap naar boven moeten gaan, en dan valt het niet te missen.
Zijn écht super luxe toiletten.. ze wel helaas €0,50 als je er gebruik van wilt maken..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op NS.nl kun je de voorzieningen op alle stations zien. Zoals je in de bron kunt zien, zijn er toiletten aanwezig op station Breda. Waar ze zijn durf ik niet te zeggen, daarvoor zou je even contact op kunnen nemen met de NS. Meestal zijn toiletten echter dicht in de buurt van wachtruimtes en een kiosk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was niet het eerste, ok, maar die min snap ik niet... antwoord klopt toch?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antwoord klopt, onderbouwd met bron. Niks mis mee, dus +
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Waarschijnlijk een min omdat je zegt dat toiletten in de buurt van wachtruimtes en een kiosk meestal dicht zijn. En dan heb je er niet veel aan.