Wanneer wordt de hoeveelheid van vergeten uit te checken gereset op een studenten OV?

Ik ben vorig jaar 1 keer vergeten uit te checken en gisteren weer(allebei in de bus) wanneer reset dit zich weer want je mag geloof ik maar 12 keer vergeten voordat de kaart geblokkeerd wordt.

12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Elke maand moet je je studenten ov product afhalen ( volgens mij )
Als je de nieuwe hebt dan wordt alles wat er met die oude is gebeurt vergeten en wordt er alleen bijgehouden wat je doet met die je nu hebt.

Maar als je studenten ov van vorig jaar nog gebruikt zonder een nieuwe product te hebben afgehaald dan heb je nu nog 10 kansen.

Ps:
Ik neem aan dat je je studenten ov elke maand opnieuw moet afhalen omdat het volgens mij van bijv 1-1-12 t/m 1-2-12 loopt.
Heb zelf nog geen studenten ov maar heb wel ervaring met een normaal abbonement.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat voor de nieuwe ov-studentenkaarten dat iedere maand het reisproduct opgehaald moet worden? Ik heb zelf ook een ov-studentenkaart en ik hoef hem niet iedere maand opnieuw af te halen.