Nee want ander zijn die controles ook geen zin meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, misschien wel een leuk idee, alleen zijn die controles nogal mobiel en springen van de ene metro of tram in de andere en zijn daarom lastig te volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In België verschijnen de controles van de Brusselse openbaar vervoermaatschappij MIVB regelmatig in de krant "Metro" Daar bestaat geen applicatie van, want controles zijn meestal onverwacht.

Mag ik je hierbij ook attent maken op het feit dat zwartrijden zwaar bestraft wordt door de controleorganen van de openbaar vervoermaatschappijen. Boetes variëren van € 50 tot € 200 à 300 voor recidiverende zwartrijders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Dat heeft geen zin.
Ook bij het ov bedrijf is vaak enkel een echt geplande actie van te voren bekend, voor de rest reizen ze gewoon rond