Ik heb drie weken geleden een nieuwe ov-chipkaart aangevraagd, maar bij navraag bleek deze aanvraag niet te zijn verwerkt, kan ik vergoeding krijgen?

Het duurt nu nog twee weken voordat ik mijn nieuwe kaart heb. Ik reis iedere dag nogal ver dus het kost me een vermogen aan treinkaartjes. Heb ik recht op een vergoeding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk het wel. Jij vraagt het aan dus het is hun verantwoording om dan die aanvraagt uit te voeren. Dus het lijkt mij dat het mits je de aanvraag kan aantonen.