Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik ergens online bekijken waar een bepaalde (stads)bus in Groningen vertrekt vanaf het Centraal Station?

Aangezien ik morgen op tijd een bus moet nemen en ik niet weet waar die bus vertrekt...

(of weet iemand toevallig bij welke halte (A t/m Z geloof ik) moet zijn voor stadbus 3, bus 35 en/of bus 39?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hen je wel een ov-chipkaart?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op de site Qbuzz vind je alle info hierover, ook alle haltes staan hier op vermeldt.

Lijn 3 = perron J
Lijn 35 en 39 : perron Y

http://www.qbuzz.nl/regio+groningen+drenthe/plan+uw+reis/perronindelingen/cDU432_Perronindelingen.aspx
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als je met de trein aankomt ,kom je op het treinstation. vanaf daar loop je naar het busstation(1/2min lopen). de lijn 3 gaat twee verschillende kanten op vanaf het station. naar Vinkhuizen en Lewenborg. als je die naar lewenborg neemt kom je door het centrum van groningen(kijk voorop de bus of die naar lewenborg gaat). als je dan op de grote markt uitstapt ben je in het midden van het centrum. bij welke letters de lijn 3 komt kan ik zo gauw niet vinden maar het is links achterin. en aan iemand vragen kan geen kwaad. succes

Toegevoegd na 1 minuut:
de lijn 1 en 12 gaan ook door het centrum

Toegevoegd na 3 minuten:
al deze lijnen komen door het centrum:

Stadsbus (Qbuzz)
Concessie GD
1: Station Noord - Station - De Wijert Zuid
2: Station Noord - Korrewegwijk - Centrum - CS - De Wijert - Eelderwolde - Paterswolde - Eelde - De Punt
3: Vinkhuizen - Station - Lewenborg
4: Oosterparkwijk - Station - Hoogkerk
5: Station Noord - Station - Eelderwolde Ter Borch
6: Beijum - Station - Hoornsemeer
8: Station Noord - UMCG - Europapark - Station - Hoogkerk
9: Station - Driebond
11: Station - Zernike - Zuidhorn
12: Station - De Wijert
15: Station - Zernike
22: Haren P&R - Station - Euroborg P&R (Citybus)

http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Groningen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via bijgaande link kun je je reis zelfs van deur tot deur plannen
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding