Kan ik ergens online bekijken waar een bepaalde (stads)bus in Groningen vertrekt vanaf het Centraal Station?

Aangezien ik morgen op tijd een bus moet nemen en ik niet weet waar die bus vertrekt...

(of weet iemand toevallig bij welke halte (A t/m Z geloof ik) moet zijn voor stadbus 3, bus 35 en/of bus 39?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hen je wel een ov-chipkaart?

Het beste antwoord

Op de site Qbuzz vind je alle info hierover, ook alle haltes staan hier op vermeldt.

Lijn 3 = perron J
Lijn 35 en 39 : perron Y

http://www.qbuzz.nl/regio+groningen+drenthe/plan+uw+reis/perronindelingen/cDU432_Perronindelingen.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als je met de trein aankomt ,kom je op het treinstation. vanaf daar loop je naar het busstation(1/2min lopen). de lijn 3 gaat twee verschillende kanten op vanaf het station. naar Vinkhuizen en Lewenborg. als je die naar lewenborg neemt kom je door het centrum van groningen(kijk voorop de bus of die naar lewenborg gaat). als je dan op de grote markt uitstapt ben je in het midden van het centrum. bij welke letters de lijn 3 komt kan ik zo gauw niet vinden maar het is links achterin. en aan iemand vragen kan geen kwaad. succes

Toegevoegd na 1 minuut:
de lijn 1 en 12 gaan ook door het centrum

Toegevoegd na 3 minuten:
al deze lijnen komen door het centrum:

Stadsbus (Qbuzz)
Concessie GD
1: Station Noord - Station - De Wijert Zuid
2: Station Noord - Korrewegwijk - Centrum - CS - De Wijert - Eelderwolde - Paterswolde - Eelde - De Punt
3: Vinkhuizen - Station - Lewenborg
4: Oosterparkwijk - Station - Hoogkerk
5: Station Noord - Station - Eelderwolde Ter Borch
6: Beijum - Station - Hoornsemeer
8: Station Noord - UMCG - Europapark - Station - Hoogkerk
9: Station - Driebond
11: Station - Zernike - Zuidhorn
12: Station - De Wijert
15: Station - Zernike
22: Haren P&R - Station - Euroborg P&R (Citybus)

http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Groningen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via bijgaande link kun je je reis zelfs van deur tot deur plannen