waar in nederland wordt het openbaar vervoer ook verzorgd door een veerdienst?

van Dordrecht kun je per boot (openbaar vervoer) naar Rotterdam (met tussenstops). zijn er meer van dit soort veerdiensten?
dus diensten waarop je met je OV-kaart terecht kunt.

Toegevoegd na 1 dag:
zijn dat de enige twee?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
6 jaar geleden
Je hebt in Amsterdam wel gratis veerpont, ben ik eens op geweest. Die gaat van achter het station naar havengebied aan de andere kant.
Amadea
6 jaar geleden
Het lijkt er sterk op dat de op dit moment hiervoor beschikbare veerverbindingen nu inderdaad vermeld staan. Bij de lijnen naar de diverse eilanden staat dat ov-chip vooralsnog niet mogelijk is.

Het beste antwoord

De Westerschelde Ferry tussen Vlissingen en Breskens.
Amadea