Is er 's nachts ook een goede verbinding tussen Varna airport en Sunny beach (Bulgarije)?

Ik ga komende zomervakantie met een groep vrienden naar Bulgarije. We komen met het vliegtuig aan. Helaas hebben we beroerde tijden.

heenvlucht wo 1/08 01:55u
Varna (VAR)

terugvlucht di 14/08 05:20u
Varna (VAR)

Weet iemand of je 's nachts (rond 2:30 dus) met het openbaar vervoer naar Sunny Beach kunt komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ga je niet met een maatschappij? Gogo of Beachmasters? Zo ja, regelen zij als het goed is jullie vervoer. Zo nee, ik denk dat het met een taxi best te doen is. Is wel een eindje rijden. Tip: wat mij opviel (ben er vorig jaar geweest) is dat je heel makkelijk kan afdingen. Wij hebben taxi ritjes kunnen regelen voor een kwart van de prijs die de chauffeur ons gaf!