Waarom moeten studenten gaan inchecken? (zie uitleg)

Vanaf 1 januari 2012 moeten studenten ook gaan inchecken als zij met de trein willen reizen, terwijl dit voorheen niet zo was.

Kan iemand mij vertellen wat hier de reden voor is? Hier ben ik namelijk erg benieuwd naar!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat de NS er dan goed zicht op heeft hoeveel mensen er in de trein zitten. De eerste tijd zullen er nog geen boetes uitgedeeld worden, maar als je niet bent ingecheckt kun je geen geld meer terugkrijgen bij een vertraging. Dus het is toch beter om het altijd wél te doen.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!