Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een studentenweek ov abonnement omzetten in altijd vrij reizen?

Ik kan dus al in het weekend met korting reizen. Hoeveel kost het me per maand extra om ook in het weekend gratis te reizen. Zag dat je een weekend vrij abonnement kan kopen voor 40 euro per maand maar is dat ook zo als je al met korting kunt reizen of kan je het dan goedkoper omzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
803

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Helaas kun je met het studentenreisproduct alleen kiezen tussen of doordeweeks vrij reisen of in het weekend. Je kunt ze dus niet bijde kiezen. Ook niet met bijbetaling. Je kunt wel nog een exta (betaalt) abbonnement op je kaart zetten maar hier krijg je helaas geen extra korting meer over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je dan het beste een weekendvrij reizen abonnement erbij kunt nemen. Je kan dat niet goedkoper krijgen, daar je eigenlijk een gesubsidieerde korting hebt. En dan zouden ze voor een enkeling misschien een aanpassing moeten doen via DUO of het OV bureau, en dat zit er niet in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding