Ik moet van Amsterdam Holendrecht naar Renesse, welke trein en busverbinding kan ik het beste pakken?

9292ov.nl geeft aan dat er geen busvervoer mogelijk is.. Ik ga naar het vakantiepark in rampweg 14 te Renesse.. Heeft iemand voor mij de beste mogelijkheid.. Vind het niet erg om een half uurtje te moeten lopen.. Alvast bedankt!

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik sta om 18.05 op station Amsterdam Holendrecht

Toegevoegd na 24 minuten:
Uiteindelijk Stoofweg in Renesse gevonden..Daar stopt een bus.. Vandaar uit nog 2,1 km lopen naar Rampweg 14..

Al met al een reis van 3 uur en 20 minuten..

Als iemand een betere suggestie heeft, welkom :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja belachelijke verbinding..

Het beste antwoord

Er gaan geen bussen direct naar Renesse. Het beste wat ik voor je kon vinden was komen tot Zierikzee. Vanuit daar zou je een taxi moeten regelen. Heel duidelijk is het hier niet. Je kunt beter zelf even je reis plannen via 9292ov.nl

Naar Zierikzee:
18:53 holendrechterweg
amsterdam Treinstation
Abcoude 19:11 lopen 18 min

19:11 Treinstation
Abcoude
spoor 3 Treinstation Centraal
Rotterdam
spoor 15 20:05 Sprinter
NS
richting Rotterdam Centraal

20:05 Treinstation Centraal
Rotterdam Metro Centraal Station
Rotterdam 20:14 lopen 9 min

20:37 Metro Centraal Station
Rotterdam Metro Zuidplein
Rotterdam 20:47 Metro D
RET
richting De Akkers

20:52 Zuidplein
Rotterdam Busstation
Oude Tonge 21:28 Bus 136
Arriva
richting Ouddorp ZH

21:30 Busstation
Oude Tonge Sas
Zierikzee 21:58 Bus 133
Connexxion
richting Burgh Haamstede

21:58 Sas
Zierikzee sas
zierikzee 22:00 lopen 2 min
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteindelijk Stoofweg in Renesse gevonden..Daar stopt een bus.. Vandaar uit nog 2,1 km lopen naar Rampweg 14.. Al met al een reis van 3 uur en 20 minuten.. Als iemand een betere suggestie heeft, welkom :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, knap van je. 9292ov.nl zelf gaf niets aan (bij mij). Helaas. Samengevat heb je gelukkig wel je reis kunnen samenstellen. =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Robin.
Als je op maps.google.nl kijkt en ver genoeg inzoomed, kun je zelf de kleine "busjes" zoeken. Dit is er nog een, weet niet of deze dichter bij is. Camping Duin En Strand‎
Bussen vanaf dit station:
9292ov.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zo moet het lukken vandaag. Ik zal je het beste antwoord schenken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Succes met je reis! En merci.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Camping Duin En Strand‎ is een kleine 2 km verder lopen, dan stoofweg ;) Toch bedankt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, dan zou ik het niet doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de moeite, maar heb een beter reisadvies gevonden :)

Andere antwoorden (1)

Het is heel moeilijk om goede info te vinden. De OV site kent renesse niet eens! Ergens anders zag ik dat lijn 104 van Arriva in de buurt komt. De site van Arriva verwijst weer naar de OV site, maar verwijst (zie link) ook naar Google Maps + openbaarvervoer.
Maar waarom bel je niet naar de receptie van het park. Je zal vast niet de eerste zijn met dit probleem. Trouwens slordig van het park dat ze de OV verbinding met het park niet noemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks, Uiteindelijk Stoofweg in Renesse gevonden..Daar stopt een bus.. Vandaar uit nog 2,1 km lopen naar Rampweg 14.. Al met al een reis van 3 uur en 20 minuten..