Ik moet van Amsterdam Holendrecht naar Renesse, welke trein en busverbinding kan ik het beste pakken?

9292ov.nl geeft aan dat er geen busvervoer mogelijk is.. Ik ga naar het vakantiepark in rampweg 14 te Renesse.. Heeft iemand voor mij de beste mogelijkheid.. Vind het niet erg om een half uurtje te moeten lopen.. Alvast bedankt!

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik sta om 18.05 op station Amsterdam Holendrecht

Toegevoegd na 24 minuten:
Uiteindelijk Stoofweg in Renesse gevonden..Daar stopt een bus.. Vandaar uit nog 2,1 km lopen naar Rampweg 14..

Al met al een reis van 3 uur en 20 minuten..

Als iemand een betere suggestie heeft, welkom :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er gaan geen bussen direct naar Renesse. Het beste wat ik voor je kon vinden was komen tot Zierikzee. Vanuit daar zou je een taxi moeten regelen. Heel duidelijk is het hier niet. Je kunt beter zelf even je reis plannen via 9292ov.nl Naar Zierikzee: 18:53 holendrechterweg amsterdam Treinstation Abcoude 19:11 lopen 18 min 19:11 Treinstation Abcoude spoor 3 Treinstation Centraal Rotterdam spoor 15 20:05 Sprinter NS richting Rotterdam Centraal 20:05 Treinstation Centraal Rotterdam Metro Centraal Station Rotterdam 20:14 lopen 9 min 20:37 Metro Centraal Station Rotterdam Metro Zuidplein Rotterdam 20:47 Metro D RET richting De Akkers 20:52 Zuidplein Rotterdam Busstation Oude Tonge 21:28 Bus 136 Arriva richting Ouddorp ZH 21:30 Busstation Oude Tonge Sas Zierikzee 21:58 Bus 133 Connexxion richting Burgh Haamstede 21:58 Sas Zierikzee sas zierikzee 22:00 lopen 2 min

Bronnen:
http://www.9292ov.nl/

Het is heel moeilijk om goede info te vinden. De OV site kent renesse niet eens! Ergens anders zag ik dat lijn 104 van Arriva in de buurt komt. De site van Arriva verwijst weer naar de OV site, maar verwijst (zie link) ook naar Google Maps + openbaarvervoer. Maar waarom bel je niet naar de receptie van het park. Je zal vast niet de eerste zijn met dit probleem. Trouwens slordig van het park dat ze de OV verbinding met het park niet noemt.

Bronnen:
http://www.arriva.nl/reisinformatie/vertre...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100