Hallo,
Je kunt een nieuwe ov chipkaart aanvragen, het nummer van de klantenservice ov chipkaart is 0900-0980, dan word het bedrag wat je er nog op had staan teruggestort op je rekening.
En het produkt wat je op je ov-chipkaart had staan (abonnement) word dan ook op je nieuwe kaart gezet. Alleen moet je dit nog wel activeren bij zo'n automaat.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat lijkt me wel, elke persoonlijke ov kaart heeft toch ook een unieke nummer, dus als je gewoon een nieuwe pasje vraagt, kan er niets veranderen als het goed is, net zoals een nieuwe bankpasje, dan verandert ook niet je rekening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar www.ov-chipkaart.nl , daar moet je het restitutie formulier invullen. Of printen en per post terug sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan je Als je een nieuw pasje hebt het geld met een identiteits kaart over laten schrijven bij de servicebalie.