Er is geen verschil tussen een B en een D rijbewijs.
Buiten de EU vaak internationaal rijbewijs verplicht, verkrijgbaar bij ANWB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een internationaal rijbewijs is uitsluitend een vertaling van uw rijbewijs en daar doen wij ook niet spannend over. Binnen de EU heeft u hem zoals geschreven niet nodig. Op onze landeninformatie kunt u zien in welke landen het wel verplicht of gewenst is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
internationaal rijbewijs???
aanvragen?
kost geld=
diefstal=
geldwolven
Dat is afhankelijk van waar je woont.
Als je met een busrijbewijs als NEderlands burger voor je werk in een land komt is dat gewoon geldig.
Als je in het land gaat wonene ligt het per land aan de specifieke regels van dat land of en hoe lang je er mee mag rijden.