Wat is de meest goedkoopste manier om van veendam naar schiphol te reizen zonder de optie om een auto te gebruiken?

ik wil graag goedkoop van veendam naar schiphol airport reizen maar ik ben nog maar 15 dus ik kan geen auto besturen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

met de bus naar een treinstation, en dan de trein. Er zijn wel goedkope kaartjes, Kruidvat heeft een actie momenteel.
En anders liften....maar of je dat wilt. Iemand anders vragen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het goedkoopst is lopen, maar dat is natuurlijk wel een eind. Het zelfde geldt natuurlijk voor fietsen.
De beste optie die je hebt is vermoedelijk het openbaar vervoer ; trein en eventueel bus.

Liften is tegenwoordig niet meer echt een optie, maar wellicht dat je via een oproepje via Internet of een briefje in de supermarkt een lift op voorhand kunt regelen - al zou ik dat wel goed voorbereid en in overleg met je ouders doen, want zekere risico's blijven er aan kleven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan iemand je niet even wegbrengen? Als bedankje bak je dan een lekkere cake voor die persoon of je biedt aan die persoon ook met iets te helpen. Bijvoorbeeld zijn/haar auto voor hem/haar te wassen of een keer op de kinderen te passen, tuinwerk te doen. Of je kunt vervoer regelen via een liftcentrale , bijvoorbeeld die van reizendoejezo. Kijk maar eens op de site. Ze hebben ook een forum waar je je vraag kan stellen of ervaringen kan vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestond, en ik weet niet of die mogelijkheid nog bestaat, een dagkaart voor het openbaar busvervoer door een strippenkaart helemaal af te laten stempelen..
Dan ben je (via de Afsluitdijk?) wel een paar uur onderweg maar duur is het niet.