Mogen studenten met een OV kaart vandaag gratis reizen met de NS?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
een week OV of een weekend OV?

Antwoorden (2)

Alleen studenten met een ov door de weeks abonnement.
En alleen op elke zondag in januari.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afgelopen zaterdag stond er een stukje in de krant dat je met een OV op zondag voortaan gratis mag reizen. Dit om de drukte op maandagmorgen te vermijden. Je kan het artikel vast en zeker wel vinden op internet. Ook stond er iets van een kaartje voor 2,50 maar ik weet niet meer waarover dat precies ging, maar zoek het maar eens op. Mijn kids zijn er blij mee, want die reizen regelmatig op zondag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha die boefjes zijn inmiddels wel 18 en 20......en studeren in een andere stad.