Heeft iemand ervaring met die treinkaartjes-aanbieding van Albert Heijn? zie uitleg

Je moet ze namelijk zelf uitprinten, maar ik vind ze er zo onecht uitzien..lijkt niet op een echt treinkaartje..kun je hier gewoon mee reizen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ja, de aanbieding is geldig. Het wordt een zogenaamde e-ticket die je online moet activeren. In de trein heb je wel nog je eigen legitimatie nodig.

De e-tickets lijken niet op echte treinkaartjes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Waar je wel voor moet oppassen is een oplichter die via marktplaats dagkaarten verkocht. Die poste eerder ook berichten op Goede Vraag en is pas geleden opgepakt. Dit deed hij door fraude te plegen met oplaadbare prepaid kaarten meen ik.

De AH is echter betrouwbaar.

Toegevoegd na 13 uur:
De normale e-ticket van de NS ziet eruit als onderstaande afbeelding. Er wordt ook vaak allerhande reclame mee afgedrukt.

belangrijkste is dat je naam en geboortedatum correct zijn ingevuld en je legitimatie bij je hebt waarop deze gegevens staan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay, bedankt! Maar ze zien er zo gek uit.. : ) hartstikke groot haha..maar goed we zien wel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ook via NS.nl een treinkaartje vooraf kopen (via iDeal) en afdrukken. je krijgt dan ook een A4 tje.

Andere antwoorden (1)

Het werkt goed, alleen jammer dat je een volledig A4 volprint voor een streepjescode, die eigenlijk op een sigarettenpapiertje past.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja precies! dat bedoel ik, het ziet er zo "nep" uit...een enorm vel papier met een vierkante code,de reisdatum, je naam en geboortedatum..en dan die enorme foto van 1 of andere meneer met een bril..hahaha...
maar goed..het zal wel lukken..bedankt voor je antwoord!