welke bus heb je nodig om van den bosch naar eindhoven de gaan?

hoe kom je met de bus van den bosch centraal naar eindhoven centraal

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (4)

Lijn 156. Dat is wel een lange rit. Je komt door veel dorpen heen. Je kan dan beter met de trein gaan.

Toegevoegd na 49 seconden:
Tenzij je het leuk vind om door maaskantje heen te komen:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar met de trein is zo duur zal het langer of korter dan 1 uur duren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel langer. Zoek op 9292OV.nl het antwoord op 'hoe lang"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk even op www.92920v.nl. Daar kun je prijzen en reistijden vergelijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, foutje in de link. Het moet zijn www.9292ov.nl
Als je een smartphone hebt kan je daar een app voor downloaden, bij connection heet dat de cxx app en voor de overige vervoer heet het de buskaart app. Is erg handig en raad ik je graag aan. Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Per trein in 20 minuten
van treinstation s Hertogenbosch in s Hertogenbosch naar treinstation Eindhoven in Eindhoven * Kost: € 5,60 of met reductie € 3,40

http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp

Bus
Reistijd hangt af van tijdstip.
Tussen 58 minuten en ruim anderhalf uur.
Bus 155 Arriva richting Sint Oedenrode
In St Oedenrode overstappen op bus 157
Kosten: € 5,53 en met reductie: € 3,65

http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijn 155 kan ook inderdaad, maar dan ben je echt heel lang onderweg. Deze bus rijdt ook alleen maar in de spits.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar kan je ook gewoon een dagkaartje nemen? en dan van den bosch naar eindhoven
Er zijn verschillende verbindingen.
Rechtstreeks kan het eens per uur met lijn 156, die doet er 1 uur en 22 minuten enkele reis over.
Verdere mogelijkheden
- met de 158 of de 160 naar Veghel, overstappen op de 152 naar Eindhoven.
- Met de 155 naar St.Oedenrode, overstappen op de 157 naar Eindhoven
Afhankelijk van de verbinding duurt het 1 uur en 4 minuten tot 1 uur en 25 minuten enkele reis

Bedenk: met de trein is het duurder, maar ook veel sneller. Je kunt elk kwartier vertrekken en het duurt maar ongeveer 20 minuten met de trein.

Met de trein betaal je 5,60 enkel, 11,20 retour. Heb je een kortingkaart en reis je na 9 uur, dan is het 3,40 enkel, 6,80 retour.
Als je met de bus na 9 uur reist, kun je een dalurendagkaart nemen voor 3 euro (te koop bij de chauffeur).
Als je met de bus voor 9 uur reist, betaal je afhankelijk van de verbinding 5,50 tot 6,80 euro enkele reis (OV-Chipkaarttarief). Iets dergelijks kost het ook als je met de strippenkaart reist (kan nog tot 3 november, vanaf 3 november is de strippenkaart niet meer geldig)