Nee dat hoeft niet. Je vult een formulier in, die stuur je op met je pas. Zij sturen jou binnen 2 weken een nieuwe op, met daarop het product (in jou geval, gratis reizen). Ik heb van de week ook een nieuwe gekregen. Die van mij was ook kapot. Ik kan er gewoon gratis mee reizen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, als je een andere OV kaart hebt staan hier geen reis producten meer op.

Je product wordt namelijk op je kaart weggeschreven en niet in een centrale database. Een andere kaart betekent dus ook dat je product niet meer op je kaart staat.