Ik heb mijn automatisch opladen van de OV-chipkaart opgezegd, hoelang duurt het dat het verwerkt is?

Ik heb het op internet stop gezet, en zou daarna een brief krijgen die ik dan bij het loket weer af moest leveren om het te bevestigen. Dit heb ik vanmorgen gedaan, en nou kijk ik op internet weer en nu staat er nog steeds dat het automatisch opladen aan staat.

Duurt dit even voor dat het uit staat?

Want ik wil mijn persoonlijke OV-chipkaart opsturen omdat hij defect is. De kaart doet totaal niets meer(geen enkel signaal) in de bus tegen het apparaat.

En dat apparaat deed het wel bij andere kaarten dus moet het wel aan mijn kaart liggen?!

De mevrouw aan de balie zei dat de kaart waar zij hem voor hield het wel deed? wel heel vreemd hoor..
Zou die hem in een andere bus wel doen? lijkt mij sterk.
Maar dit is een kwestie van gewoon uittesten, maar voor als nog dit zou eigenlijk niet moeten kunnen.

Misschien iemand die dit zelfde probleem heeft gehad?

(Ik vraag het maar hier want daar wordt ik van het kastje naar de muur gepraat.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het duurt inderdaad even voor het is verwerkt op internet.
Zelf had ik een tijdje geleden mijn studenten product op de ov kaart stopgezet. Ook helemaal geregeld, maar stond nog op internet dat het actief was. Ik heb het toen gewoon even afgewacht en na een week ongeveer was het verwerkt op internet.

Denk dus dat het wel goed gaat komen, even afwachten. Vertrouw je het echt niet, kun je altijd even bellen om het na te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, wel lang zeg. Dan kan ik nog steeds niet mijn kaart opsturen?