Van alkmaar naar maastricht met de bus hoeveel zones en geld ben ik dan kwijt ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Powergen
11 jaar geleden
Zones bestaan niet meer en ik denk je dat je veel beter met de trein kn gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met de bus? Waarom met de bus? Trein gaat veel sneller, hoef je zelfs maar één keer over te stappen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O, of helemaal niet zelfs, door de week
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Powegen, zones bestaan nog wel degelijk!

Het beste antwoord

dat kan niet volgens bron 1.
waarschijnlijk ben je daar veel te lang mee bezig, met de trein kan het wel, en hoef je alleen over te stappen op amsterdam centraal of helemaal niet, ligt aan je reistijden.
Een kaartje enkele reis kost daarvoor €24 voor vol tarief 2e klas. voor een retourtje ben je het dubbele kwijt.
Het kost wel 3 uur en 20 minuten zonder vertraging, maar met de bus kost het je nog veel meer tijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De reisplanner geeft aan dat met de geselecteerde vervoermiddelen ( bus ) geen vervoer mogelijk is.
Je zult het dus met kleine stapjes moeten doen.
Het wordt dan wel een geld en tijd verslindende bezigheid,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar dit boven het maximaal aantal zones per reis is wordt dit niet voor je berekend.
In dit geval mag je het dus met een dagkaart doen.