•Kan je OV studentenkaart worden gebruikt als stamkaart voor bij je maandtrajectabonnement of moet je een stamkaart aanvragen?

Ik moet een maandabonnement kopen en heb al wel een OV-studentenkaart alleen is die nog niet ingegaan. kan ik deze OV evengoed als stamkaart gebruiken voor mijn maandtrajectabonnement?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

nee je zal toch eigenkosten moeten betalen totdat je ov is ingegaan bijv een maand abo

deze kost ongeveer 30 euro als die is afgelopen en j eov is ingegaan kan je gratis reizen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je kan deze als stamkaart gebruiken. Je moet daarnaast wel een abonnement aanschaffen. Je hoeft je OV-chipkaart dan niet in te checken als je met je maandabonnement reist!