De week-, maand- en jaarabonnementen zijn te koop bij HTM Klantenservice. Bij de Post NL postkantoren en -servicepunten zijn week- en maandabonnementen te koop. Abonnementen zijn alleen verkrijgbaar in de voorverkoop, dus niet bij de trambestuurder of buschauffeur. Houders van een OV-studentenkaart kunnen deze kaart niet met een abonnement combineren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je ook een treinabonnement hebt, kan je bij het loket van de NS een veel voordeliger stads en streekvervoer abonnement halen.
Deze is enkel geldig in combinatie met een treinabonnement dus kan niet los worden afgenomen.

Succes!