Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is er geen ov chip oplaadpunt in het in het grootste overdekte winkelcentrum van Nederland; WC Schalkwijk in Haarlem?

12 jaar geleden
832
Pieter2011
12 jaar geleden
Misschien omdat WC Schalkwijk niet eens in de Top 5 van "grootste overdekte winkelcentra van Nederland" staat?
http://www.google.nl/#hl=nl&cp=33&gs_id=3m&xhr=t&q=grootste+overdekte+winkelcentrum+nederland&pf=p&sclient=psy&source=hp&pbx=1&oq=grootste+overdekte+winkelcentrum+&aq=0&aqi=g3&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=6a4459689940a32c&biw=718&bih=435
Annswers
12 jaar geleden
Misschien niet in de top 5, maar wel top 10 ;) Winkelhart Schalkwijk behoort tot de top van de grote overdekte winkelcentra in Nederland. http://www.winkelhartschalkwijk.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In zo'n enorm winkelcentrum zit toch wel een Albert Heijn? Die zijn er altijd als de kippen bij om dat soort 'service' te bieden. Is daar geen oplaadpunt?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je op de onderstaande link je adres gegevens invult dan kan je zien waar alle oplaadpunten in Haarlem zitten. En soms staan ze inderdaad op onhandige plaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

'k Zit me suf te denken maar er inderdaad geen oplaadpunt. Geen idee waarom niet. Nu ga ik nooit met de bus maar zit er ook geen bij de Zuidtangent haltes?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij omdat je in bussen en trams in de bussen moet in en uitchecken. Voor treins gaat dat op het station, maar voor bussen etc doe je dat in de bus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
Je maar het gaat om het opladen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een oplaadpunt is geen incheckpunt

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding