JUMBO DAGKAART (eticket)
1 persoon en 2 kinderen reizen 1 dag onbeperkt met alle treinen die door heel NL rijden.
De kaart is alleen in een weekend voor 1januari 2012 geldig.
De kaarten zijn alleen nog verkrijgbaar via marktplaats.
De oorspronkelijke prijs van de kaart is 13,50 maar wellicht op marktplaats goedkoper of duurder.

KRUIDVAT DAGKAART
1 persoon kan 1 dag in het weekend onbeperkt door Nederland met alle treinen. De kaart is geldig t/m 5 februari 2012.
De kaart is momenteel alleen nog verkrijgbaar via marktplaats en de oorspronkelijke prijs van deze kaart is 12,49.

HEMA DAGKAART (eticket)
Met de hema dagkaart kan 1 persoon met 1 kind 1 dag onbeperkt reizen. De kaart is t/m vandaag (18dec) te koop bij hema voor 15,50 euro en daarna alleen nog via marktplaats of andere 2e hands verkoopmogelijkheden.
De kaart is door de week geldig vanaf 9u en in het weekend en feestdagen de hele dag.

Toegevoegd na 1 minuut:
De hema kaart is geldig t/m 29 januari 2012.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

weekje terug in ieder geval bij de hema. 10nogwat euro voor 1 dag onbeperkt reizen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HEMA, maar ik begrijp uit de tekst niet of ze nog te koop zijn, maar ze zijn nog maar enkele dagen, t/m weekend geldig. Andere optie is via marktplaats, daar heb ik tegen het eind van een actie ook wel kaartjes gevonden
12 jaar geleden
Hema, €15!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Momenteel: HEMA, in de winkel of on-line, maar niet in HEMA's op de stations.

Kopen op www.hema.nl, met de code die je krijgt moet je de kaart online activeren op www.ns.nl.

Prijs EUR 15,50, geldig in 2e klas voor een volwassene en een kind (4-11 jaar mits onder begeleiding van volwassene van 18 jaar of ouder).

Periode: tot en met 29 januari, op maandag t/m vrijdag vanaf 9:00, in het weekend en op feestdagen de hele dag.

Geldig in treinen binnen Nederland van NS, Veolia, Connexxion, Arriva en Syntus. Voor FYRA en ICE moet een toeslag betaald worden. Niet geldig in Thalys.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://nsdagkaart.hema-actie.nl/ alsjeblieft, dit is de actie:)