In princippe is het geen feestdag, maar hou er wel rekening mee dat om er na 20:00 geen bussen meer rijden. Dus in aan het einde van de dag kan de dienstregeling anders zijn.

n.b. sommige plaatsen kennen een
* aangepaste dienstregeling ivm gladheid
* aangepaste dienstregeling ivm vakantie

Dus bij twijvel even de vervoersmaatschappij raadplegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, oudejaar is geen feestdag maar nieuwjaar wel en op die manier willen de vervoersmaatschappijen hun personeel terwille zijn.
Vanochtend was in het nieuws dat politieke partijen willen dat alleen van 2300u op 31-12 tot 0200u op 1-1 de vervoerbedrijven stilliggen om te voorkomen dat men met de dronken kop in de eigen auto stapt omdat er geen openbaar vervoer is. En om te voorkomen dat taxi's woekerprijzen vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op oudjaarsdag rijdt na 20.00 niets meer in het ov.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oudjaarsdag is geen feestdag dus zou het Openbaar vervoer moeten rijden, maar dat doen ze om een onduidelijke reden niet. Je kunt zonder auto dus niet 's avonds even langs bij kennissen