Moet je treintickets bestellen of kan je ook aan een station afhalen?

Ik ben van plan om met een paar vrienden naar Walibi (België) te gaan. Het beste zou zijn dat we via de NMBS een ''b-trail'' ticket nemen (combiticket: treinticket en inkomticket). Dat is het gemakkelijkste.

Maar moet je nu die dagtickets op voorhand via internet bestellen of kan je ze gewoon bij een station uit de buurt op dezelfde dag kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je in België woont kun je ze bij elk station kopen, vanaf 31 dagen vóór de reisdatum tot net vóór vertrek van de trein.

Als je Nederland woont, kun je ze alleen via internet bestellen (of je moet eerst met de trein naar een Belgisch station gaan en ze daar kopen.)

Kijk hier voor meer informatie:
http://www.b-rail.be/nat/N/common/bexcursions/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik woon gewoon in België. Dus als ik van plan ben om bv. donderdag naar Walibi te gaan, dan kan ik donderdag simpelweg naar het station gaan en dan mijn tickets kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens deze site wel dus

Andere antwoorden (3)

Ja hoor je kan ze daar gewoon halen bij de gele automaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat je de Belgische NMBS tickets uit een Nederlandse NS automaat kunt trekken.
ja je kunt ze gewoon in een soort machine kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt het beste een ticket kopen via ns hispeed, je kunt nu vanaf elk station in nederland naar belgie reizen voor maar 14,50 (actie), dit is echt ideaal, een aanrader