Wat is de goedkoopste manier om van Gent (Belgie) naar Amsterdam te reizen in groep als je geen eigen vervoer hebt en niet wil liften?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe groot is de groep?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3 volwassenen en 3 kinderen (één is al 12)

Antwoorden (4)

treinen, bus, stukje van bus naar station lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de fiets gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezamenlijk een personenbusje huren, die parkeren op een transferium buiten de stad en dan met de metro/tram verder reizen (anders betaal je de hoofdprijs aan parkeerkosten).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt mij een aardige aanbieding van de NMBS.
Ik kan op hun website niets vinden over internationale groepstarieven. Maar het zou mij verbazen als deze er niet zijn. Zeker de moeite waard om daar even een mailtje aan te wagen!!

Toegevoegd na 8 minuten:
toch gevonden

Toegevoegd na 21 minuten:
Andere optie is met de Bus van Eurolines. Maar aangezien er geen prijsverschil is met een treinkaartje en het wel veel minder comfortabel en vertraging gevoeliger reist eigenlijk geen alternatief.