Verkeerde straatnaam gegeven bij boete in de trein wat moet ik doen om verhogingen te voorkomen en mijn juiste gegevens door te geven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan dat? Ze checken je naam en andres toch altijd met hun computertje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oei...ondeugend....

Antwoorden (2)

Wat je best kan doen is een vriendelijke mail sturen met je excuses en het juiste adres.
veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar waar moet die mail
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar NS klantenservice. Kijk op de site van NS.
je kunt naar het politiebureau gaan in de plaats waar je de bekeuring hebt gekregen en daar je verhaal gaan doen en hopen dat ze het goed opnemen anders kon de bon wel eens nog duurder worden
staat er geen naam op je bekeuring van agent!!!!

succes in ieder geval
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bekeurd door een condecteur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staat er geen naam van die conducteur op? bij mijn stond die er wel op en kreeg een visitekaartje er bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ooit een keer bekeurd in de trein en kwam er thuis achter dat de conducteur mijn huisnr verkeerd had geschreven. 90 ipv 70.. Heb nooit een bekeuringen gehad en dat terwijl ze volgens mij makkelijk achter je echte adres kunnen komen. Ik Zou gewoon afwachten!