Volgens onderstaand link, is het ongeveer 34.30 pond, 38.45 euro's.

Toegevoegd na 9 minuten:
De Londense metro is ook goed en goedkoper dan de taxi. Misschien is dit ook een optie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met openbaar vervoer neem je eerst de Docklands Light Railway naar Canningtown, vandaar verder met de Underground.
Enkele reis kan je op het station London City Airport met pinpas uit de automaat trekken voor £ 4 per persoon (ongeveer € 4,36)

Toegevoegd na 6 minuten:
sorry, je moet per DLR even een station verder reizen om op de metro over te kunnen stappen, maar dat kan je ter plekke makkelijk uitvinden.