Hoe kan ik het beste van Cardiff Airport naar Rhossili (in Wales) gaan? Ik kan geen auto huren.

Alle informatie hierover is welkom! Reismogelijkheden, reistijden, tarieven, kosten, alternatieven, enzovoort.

Toegevoegd na 1 minuut:
Informatie over een internationale routeplanner is ook welkom.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ga overigens niet liften(d).

Toegevoegd na 12 minuten:
Hoe kan ik het beste een antwoord vinden op een vraag als deze, afgezien van de vraag hier stellen?

Toegevoegd na 1 week:
Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden! Ik heb een beste antwoord gekozen, maar de informatie bij de andere twee antwoorden vind ik ook heel interessant en handig! Hartelijk bedankt daarvoor!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Van Cardiff naar Swansea kan je met de trein. Voor de laatste 35 km zul je met de bus moeten. Rhossili ligt overigens wel in een fu**ing uithoek...

Ga je op goed geluk naar Rhossili, of heb je een hotelletje of een guesthouse geboekt ? In dat geval zou ik het nl. aan hen vragen - Rhossili is voor Welshe begrippen redelijk toeristisch, dus ze hebben waarschijnlijk wel folders of time-tables die ze je toe kunnen sturen. Zo'n rit door ZuidWales is al een perfekte manier om een beetje een indruk te krijgen van je vakantie-land ! Toegevoegd na 38 minuten: ik heb nog even voor je zitten googlelen, en er is een visitor centre (zeg maar vvv...) Je kunt je vragen mailen naar rhossili.shop@nationaltrust.org.uk - kan je ook gelijk tips vragen - er is bijv. binnenkort een wedstrijd cider-making....

Je spreekt jezelf een beetje tegen. Je hebt het erover dat je geen auto kunt huren, maar een verwijzing naar een internationale routeplanner is welkom. Als antwoord op internationale routeplanners: Zelf gebruik ik altijd routenet.nl. Deze heeft ook routes in het buitenland. Verder zou ik verwijzen naar de reacties bij het antwoord van Starbless: Als je een eigen auto hebt, zou ik daar gebruik van maken om er naar toe te gaan. Het is een mooie en makkelijke route van Harwich naar Wales, vooral als je eenmaal de Severn over bent. Zuid Wales is zo ontzettend mooi!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100