Voor de rest van het jaar 2011:
Feestdagen
Zaterdag 1 januari (Nieuwjaarsdag), zondag 24 april (1e Paasdag), maandag 25 april (2e Paasdag), zaterdag 30 april (Koninginnedag), donderdag 5 mei (Bevrijdingsdag), donderdag 2 juni (Hemelvaartsdag 2011), zondag 12 juni (1e Pinksterdag), maandag 13 juni (2e Pinksterdag), zondag 25 december (1e Kerstdag), maandag 26 december (2e Kerstdag).

op deze dagen is hij NIET geldig!
en vanaf 16juli tot 16 augustus is hij ook niet geldig

Dan reis je met korting

Met hemelvaart kun je dus NIET gratis reizen, maar wel met korting!

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit geld voor de duidelijk heid voor een weekov.
Als je een weekend ov hebt mag je op de feestdagen juist wel gratis reizen