Bij welke treinmaatschapij kan ik het goedkoopste ticket boeken van münchen naar venezia santa lucia?

Ik ben hoe de gek op zoek naar treintickets van münchen tot venezia santa lucia heen en terug,maar op nshighspeed kan ik dat niet boeken en op de site van tgv is dat veel te duur en bij de site van bahn.de kan ik maar alleen heen boeken maar niet terug omdat de pris dan in eens niet bekend is.
Graag sites noemen waar ik verder kan zoeken en boeken,ik heb gewoon alleen maar treintickets nodig meer niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Persoonlijk heb ik goede ervaringen met de site www.treinreiswinkel.nl
Je kunt er zelf je reis uitzoeken, maar ook zij kunnen het - vrijblijvend - voor je doen. Ze kijken dan ook naar eventuele kortingen die mogelijk zijn. Je krijgt dan een soort offerte toegemaild. Dit verplicht je echter tot niks en een mailtje terug en je zit nergens meer aan vast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje