Spoorgebruik Fyra Amsterdam-Breda v.v.
Tussen Amsterdam en Hoofddorp wordt van het reguliere spoor gebruik gemaakt.
Tussen Hoofddorp (ter hoogte van het opstelemplacement aldaar) en de aansluiting Rotterdam-West (ter hoogte van Blijdorp Zoo) wordt HSL-Zuid gebruikt (rechts rijdend).
Tussen de aansluiting Rotterdam-West en de funtiewisseling Lombardijen/Barendrecht, (net gten zuiden van station Lombardijen) wordt regulier spoor gebruikt.
Tussen Lombardijen en de functiewisseling Den Hoek (even ten zuiden van Zevenbergschen Hoek) wordt HSL-Zuid gebruikt (links rijdend).
Tussen Den Hoek en Breda wordt regulier spoor gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Uiteraard. Dat blijft zo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, want ik zat namelijk even te twijfelen, er is ook een snelle trein waar ik laatst in zat die alleen in Den Haag HS stopte. Die ging na Rotterdam CS verder richting Antwerpen. Ik weet niet meer hoe die heet.
Maar daar zat ik toen in, en ik wilde er zeker van zijn dat deze trein wel over de nieuwe hsl ging.
Bedankt voor je antwoord.