hoe werkt het openbaar vervoer van veolia in noord limburg

ik heb al op de site van veolia gekeken, ik weet welke bushalte ik moet hebben maar op die paal staat dat de bus maar op een plaats in blerick stopt. is dat waar of stopt die bij nog meer haltes in blerick terwijl dat dat niet op de infopaal bij de bushalte wordt vermeld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van waar naar waar wil je precies? Welk dorp ben je nu? Welke halte? En wat is je eindbestemming?

Antwoorden (1)

Ga er maar vanuit dat de bus stopt op de plaatsen die op de buspaal staan,voor de zekerheid kun je het de chauffeur vragen of beter nog veolia even bellen.