Waarom word bij de NMBS de trein naar Oostende langer bediend in de avond, dan die naar Knokke?

's Avonds rijden er maar tot 22u.30 treinen naar Knokke, terwijl je in die andere badstad oostende met de trein tot 2u. 's nachts kan geraken!

Hoe komt dit?
Die dikke nekken wonen precies in Oostende, en niet in Knokke zoals ze altijd zeggen...!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Denk dat Oostende over het algemeen meer te bieden heeft dan Knokke
13 jaar geleden
In Oostende wonen veel meer mensen dan in Knokke.
In Knokke heeft iedereen een dure bak en willen ze niet gezien worden in de trein want de trein is in hun ogen voor losers dus heeft het weinig zin om voor die paar treinreizigers tot diep in de nacht te blijven rijden...