wie moet ik bellen om te horen of ik enige openstaande boetes heb bij de politie ?

Ik woonde afgelopen jaar nog in ons ouwe huisje en heb die maand een boete gehad omdat me OV niet werkte in de bus ik heb toen het oude adres nog opgegeven.
Ik ben er al Ruim 3 maanden weg en ben regelmatig terug geweest om te kijken of ik nog post binnen had gekregen maar er is helaas NOOIT iemand aanwezig. Briefjes waarop ik heb gezet stuur de post die bedoeld is voor A. (ik) door naar Adres . . . ' ! Helaas ook nog niet gebeurt !
Ik ga over 2 maandjes naar Curacao en ik moet natuurlijk niet vastkomende te zitten op schiphol wegens een onbetaalde boete '! Mijn vraag is dus... WIE MOET IK BELLEN OM HIERACHTER TE KOMEN !!!

Vriendelijke groeten,

Angelique V.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (6)

Geen spoed, toch politie?? Bel dan 0900-8844
check hiervoor de site van hieronder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ergens anders bent gaan wonen moet je dat opgeven bij de gemeente waar je gaat wonen.
Als je dat niet gedaan hebt komt de post op je oude adres.
Als je een bekeuring hebt gekregen en ze kunnen je niet bereiken, krijg je op Schiphol de gelegenheid om je bekeuring alsnog te betalen.
Je word daar niet voor opgesloten.
Geen paniek.

Je kan ook naar de politie zelf bellen. Op het formulier wat je hebt gekregen moet het nummer van de desbetreffende ambtenaar staan die de bon heeft uitgeschreven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Centraal Justitieel Incassobureau gaat hierover en die kun je bellen.

Toegevoegd na 43 seconden:
een verkeersboete
U heeft een formulier ontvangen met de letter M in de rechter bovenhoek.
Bel dan: (058) 23 42 130
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op schiphol worden de politietaken uitgevoerd door de Koninklijke Marechaussee. Deze heeft een systeem waarin te zien valt of mensen nog openstaande boetes hebben. Er wordt altijd de kans geboden de boete te betalen.
En ook is het nog zo dat er twee maal een verhoging op het oorspronkelijke bedrag moet zijn geweest voordat je überhaubt in dat systeem staat. Dus aar sluiten ze je zoals eerder vermeld niet voor op.
Wat je zou kunnen proberen is bellen met de Kmar (Koninklijke Marechaussee) district Schiphol.
Maar ook de CJIB zou je kunnen contacteren over de stand van je boete.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt ook nog altijd naar de politie toegaan om tevragen hoe het met je boete(s) staat en daar terplekke eventuele boetes betalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een boete voor je ov is zal je je openbaarvervoerbedrijf kunnen bellen hoe het zit. Ik neem aan dat je daar die boete van heb, ga daar informeren.