Ik wil morgen met het ov naar de Veluwe, hoe kom kom ik daar het beste via Amersfoort?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kom uit Amersfoort, en vraag me af waar je het beste uit kunt stappen, om op een mooie plek in de Veluwe terecht te komen.

Het beste antwoord

De snelste en makkelijkste (maar tevens duurste) optie is de sneltrein Amersfoort-Apeldoorn nemen en op een mooi plekje aan de noodrem trekken.

Durf je dat niet aan, dan kun je in Apeldoorn uitstappen en daar bij het busstation navragen welke bus voor jou het meest ideaal is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik weet niet waar je op de veluwe wil zijn, maar in jouw geval zou ik vanuit Amersfoort de stoptrein naar Zwolle nemen. Je komt dan genoeg haltes tegen om verder te reizen. Goede ries

Toegevoegd na 3 minuten:
Bedoel natuurlijk een goede reis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9292ov

..come on.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanaf Amersfoort rijdt de veluwelijn.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De veluwelijn (bus) loopt volgens mij tussen Apeldoorn en Zwolle.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Veluwelijn is ook een busdienst. Maar ik heb het over een trein, die zie ik altijd staan als ik op Amersfoort centraal ben. Een soort boemeltrein die eruit ziet als een uit de kluiten gewassen tram. Die gaat richting Barneveld, Lunteren, Ede enzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij het ziet, wie ben ik dan om het tegen te spreken?
Ik geloof je op je woord en een dikke plus.
Dat ligt aan de actuele sneeuwhoogte... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En? Gelukt?

Ik zou met de auto zijn gegaan.