Mijn dochter is in okt 18 geworden maar de ov kaart kan ze pas activeren per 1 januari 2011 tot die tijd moeten we zelf voor de kosten opdraaien.

kan ik de gemaakte reiskosten terug krijgen van af 22 oktober tot en met december2010.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Extra aftrekpost bij de belastingaangifte.
13 jaar geleden
Ik ben bang dat je er zelf voor opdraait, dat moest ik destijds ook.
Jarig in de eerste week van een nieuw kwartaal, kun je altijd wachten tot de eerste dag van het volgende kwartaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja helaas moet het zelf betaald worden. Ik had er zelf ook last van, die 2,5 maand duurde voor mij erg lang!