Waar kun je een klacht indienen, over Veolia trein Nijmegen/Roermond?

Veolia, reageert nooit op mails/klachten, dus waar kan ik dan nog een klacht indienen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

als je een klacht hebt over veolia duurt dat vaak maanden voor dat ze er op reageren.
je kunt je klacht ook bij de reizigers vereniging roover neer leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Se reizigersvereniging Rover is lid van de regionale Rocov's
Als veolia niet reageert kan je altijd nog een klacht indienen bij Rover. Misschien dat dat wel helpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op de website van je regionale Rocov in dit geval kun je bij gelderland en limburg kijken en meld de klacht
13 jaar geleden
Bel ze op en geef het door. OF ga bij de klantenservice langs, in persoon, en geef daar je klacht af.