waar kan ik oficeel mijn brommer die dan naar motor wordt gekeurd laten testen kwa vermogen en cc?

hoi met sepp, ik heb een vraag over het kunnen aan tonen van een bromer/motor vermogen

ik ben van plan mijn aprilia rs 50 2005 te keuren van brommer naar motor nu heb ik de rdw gebeld en zij zeggen dat dit mogelijk is aleen moet ik het vermogen en aantal cc kunnen aantonen. want als ik mijn brommer van 50cc naar bijvoorbeeld 70 cc maak dan zal ik dat moeten aan kunnen tonen op een bepaalde manier bij de rdw. of is het meschien verstandig om hem op 50 cc te keuren en dan als hij eenmaal op motor kenteken staat dan pas 70 cc er op te zetten

mijn vraag is dan ook waar kan ik oficeel mijn brommer die dan naar motor wordt gekeurd laten testen kwa vermogen en cc. zelf weet ik dan natuurlijk dat er een 70 cc op zit maar de rdw moet dat ook weten

groet sepp

10 maanden geleden
1.4K
TurfGraver
10 maanden geleden
Cc staat toch op cylinder?
Later aanpassen maakt keuring ongeldig.
tinus1969
10 maanden geleden
Hoe wil je je brommer ombouwen van 50cc naar 70cc?
Sepp123
10 maanden geleden
door zelf de cilinder te wisselen
tinus1969
10 maanden geleden
Heb je daar de juiste passende onderdelen voor??
Sepp123
10 maanden geleden
Nog niet maar die zou ik gemakkelijk kunnen bestellen via bijvoorbeeld jos dijkman of motor-x
tinus1969
10 maanden geleden
En passen die ook? 70 cc is groter dan 50cc dus er moet wel aan alle kanten ruimte zijn.
Sepp123
10 maanden geleden
Ja 70 cc past er gemakkelijk op zonder enkel probleem en het frame kan het extra vermogen ook makkelijk aan pas boven de 125 cc past het niet meer

Geef als eerste antwoord