ik wil een 50cc quad kopen maar zijn er ook grotere quads dan mini quads met 50cc?

ik wil een quad kopen van 50cc mar ik vind een mini quad te klein

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

je hebt natuurlijk verschillende maten

een 50cc quad valt onder een zogenaamde brommerquad (tot 50cc) daarbij gelden dus ook dezelfde regels als voor een brommer
let op dat het een max constructie snelheid mag hebben van 45km/h

zou je een nieuwe kopen in het formaat (groot) wat jij wil met 50cc dan kun je toch al gauw komen tussen de 2000,- en 2750,- euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké bedankt vor de reacties