Waarom houd mijn Vespa GTS 300 HPE in als ik vol gas geef?

Hey, ik heb een Vespa GTS 300 HPE met 400km op de teller.

Hij heeft een paar maanden stil gestaan, nou ben ik erop gaan rijden maar bij vol gas houd de motor even in en dan gaat die pas. Wat zou dit kunnen zijn?

-Ik heb de oude benzine eruit gehaald en nieuwe in gestopt.
-Bougie lijkt mooi te vonken
Ook rond de 80km/h houd die ineens even in dan gaat die weer..
Heb 't antwoord al,

De ASR word erg agressief ingesteld, waardoor die bij volgas vermogen inhoud. Waarschijnlijk voor het inrijden gedaan.

Makkelijk zelf calibreren probleem weg.

een jaar geleden
2.8K
paulus811
een jaar geleden
Met zo'n bijna nieuwe scooter zou ik even terug gaan naar waar je m gekocht hebt.

Antwoorden (1)

Mogelijke oorzaken zijn een verstopt luchtfilter, vuile bougie, slechte brandstof of een probleem met de carburateur of injectie. Laat de scooter nakijken door een specialist om het probleem te achterhalen en op te lossen.
9 maanden geleden