Mag je meteen op een 900cc motor na behalen rijbewijs?

Ik ben 49 en ga mijn motorrijbewijs halen. Mag ik dan meteen op een 900cc, of moet ik eerst twee jaar op een laag vermogen motor, dan weer rijles nemen en weer examen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Ja.

Iemand van 24 jaar of ouder kan het A-rijbewijs rechtstreeks behalen. Hiervoor doe je een theorie-examen en de praktijkexamens Voertuigbeheersing (AVB) en Verkeersdeelname (AVD).