Ik wil een uitlaat onder het zadel van mijn motorfiets bouwen, hoe doe ik dit?

Omdat de bedrading van de achterlichten en de knipperlichten hier ook langs loopt, wordt dit niet te heet?
En ik moet denk ik dan de achterkant omhoog laten komen, dus een andere schokdemper of veer inbouwen?

Toegevoegd na 37 seconden:
Het handelt zich om een suzuki gs 500 uit '89

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

De uitlaatpijpen moeten zich minstens 10cm bij de elektra / plastic weghouden.
Je kunt hitteband (kevlar) om de pijp wikkelen om de hitte te beperken.
Misschien zal je de bedrading kunnen verleggen en zo nodig de knipperlichten kunnen verplaatsen / vervangen.

Toegevoegd na 59 seconden:
De motor verhogen gaat inderdaad gemakkelijk met andere vering. Let hierbij wel op de ketting, die mag niet langs het frame gaan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat jij wilt is het complete rijwielgedeelte en daarmee de rijeigenschappen en stabiliteit veranderen.
Voordat je aan z'n project begint zou ik eerst eens nagaan wat uberhaupt kan.
Neem eens contact op met custombouwers en een veringspecialist zoals hyperpro.