ik wil vanmiddag gaan toeren in de eifel weet iemand hoe ik aan een route kom zoals anwb routeplanner met plaatsen die ik aan moet houden?

ben opzoek naar een route en woon in buurt van roermond en wil vanmiddag de eifel ingaan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Google maps is handig. Je kunt begin en eindbestemming opgeven en het kaartje en route afdrukken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt via de A61, A52 of A76. Of via Heerlen.

Toegevoegd na 8 minuten:
En anders de online versie van tom tom, die kan ook goed fileinfo weergeven.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ook leuk voor de motor: http://www.motofuntours.nl/pagina8.html

http://www.routeyou.com/route/view/361384/motorroute-en-autoroute-noordeifel.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het doel van toeren is niet om over de snelweg zo snel mogelijk van A naar B te komen. Maar juist om je te laten verrassen door de omgeving (bij voorkeur op rustige kleine achteraf weggetjes) waardoor je de toertocht echt kunt beleven ;-)