waartoe dient deze kabel ?

deze heb ik ooit van iemand gekregen

Toegevoegd na 2 minuten:
en ik weet (nog) niet waar ie voor gebruikt wordt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit zijn draadje van een 5 of meer aderige vmvk kabel, daarom zijn de nummertjes er op afgedrukt, dan kan je ze uit elkaar houden. Toepassing: Geschikt voor netstroom 220v b.v.: hotelschakelingen of lift of een motor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

zo te zien is dat een gewoon stukje elektrische kabel .Meer niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb nog alled nummers naast deze "25", tot 8, ik denk eerder dat ie van datagegevens uitwisseling komen. computerbekabeling of zo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb nog alle nummers naast deze "2", tot en met 8,
Ik heb sterk het vermoede dat dit een kabel uit een telefoon is. De zwarte kleur duid meestal op een aarde kabel of - kabel en het 2-tje dat er op de kabel te zien is, is waarschijnlijk zo genummerd omdat het uit een stekker komt waar iig 2 kabels samenkomen of in horen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk het niet.. Moet je maar een zoeken op telefoonkabel op Google. Telefoon kabels zijn veel ingewikkelder.
Zou ook nog microfoonkabel kunnen zijn maar dan moet er binnenin nog 3 dunne kabeltjes met kleur zitten