Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waartoe dient deze kabel ?

deze heb ik ooit van iemand gekregen

Toegevoegd na 2 minuten:
en ik weet (nog) niet waar ie voor gebruikt wordt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
821

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit zijn draadje van een 5 of meer aderige vmvk kabel, daarom zijn de nummertjes er op afgedrukt, dan kan je ze uit elkaar houden. Toepassing: Geschikt voor netstroom 220v b.v.: hotelschakelingen of lift of een motor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

zo te zien is dat een gewoon stukje elektrische kabel .Meer niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb nog alled nummers naast deze "25", tot 8, ik denk eerder dat ie van datagegevens uitwisseling komen. computerbekabeling of zo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb nog alle nummers naast deze "2", tot en met 8,
Ik heb sterk het vermoede dat dit een kabel uit een telefoon is. De zwarte kleur duid meestal op een aarde kabel of - kabel en het 2-tje dat er op de kabel te zien is, is waarschijnlijk zo genummerd omdat het uit een stekker komt waar iig 2 kabels samenkomen of in horen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk het niet.. Moet je maar een zoeken op telefoonkabel op Google. Telefoon kabels zijn veel ingewikkelder.
Zou ook nog microfoonkabel kunnen zijn maar dan moet er binnenin nog 3 dunne kabeltjes met kleur zitten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding