Zijn er voor brommers en bromscooters ook winterbanden?

auto s word aangeraden winterbanden te gebruiken, zeker met de sneeuw, vroeg me af, ik rij zelf brom scooter, of daar ook specile winterbanden voor zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Of er speciale banden zijn weet ik niet, maar ik heb wel een goede oplossing, toen ik nog een brommer had en er lag veel sneeuw, nam ik electradraad en bond dat om mijn band heen, iedere velg een maal, totdat je helemaal rond bent, hierdoor heb je een geweldige grip op besneeuwde wegen en paden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die zijn er. Zelfs voor fietsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor scooters zijn er van Continental: de Continavigators,
van Pirelli de GTS23 en 24.
Speciale sneeuwbanden zijn er van het merk Schwalbe, de Ice Man, verkrijgbaar met en zonder spikes.