Of de motor aan de wettelijke eisen voldoet zoals remvertraging,remachterlicht,afstel koplamp verdere verlichting,claxon, uitlaatlawaa (db's) &i,profiel banden enz.
Vlgns mij =na'93 verplicht om knippers erop te hebben:als die erop zitten moeten ze't doen ook voor'93
Meestal is er al'n typegoedkeuring dan zijn de eisen bekendf en opvraagbaar !
Anders ligt het bij zelfbouw(custom) daar zijn universele eisen voor maar't = vrij duur om die keuring te doorlopen vanwege het unieke karakter en je loopt dan grote risico's dat de motor kan worden afgekeurd.
Bovendien betaal je dan altijd de hoofdprijs vanwege het relatief vele werk wat de rdw dan heeft om je motor te keuren
Normaal gesproken heeft de fabriek zo'n typekeuring al binnen v/d rdw en kijken ze of je motor hieraan voldoet en dan is kees klaar !
Succes!!

groet Simon