3 mensen op een scooter

Ik ben een moeder met 2 kids en wil een scooter kopen. Maar wil er met al mijn 2 kids op. Aangezien je maar met 2 personen op een scooter mag, heeft iemand een suggestie/idee voor mij....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (7)

Een bakfiets met een motor is natuurlijk een oplossing, maar ik zou toch gaan voor de scooter op onderstaande afbeelding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja... Dan kan je toch bijna net zo goed een klein autootje kopen, want net zo breed. Is waarschijnlijk goedkoper in aanschaf (in gebruik waarschijnlijk niet, trouwens) en veel makkelijker aan te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'T bakje moet wel makkelijk aan- en af te koppelen zijn - anders vallen de voordelen van een scooter t.o.v. een autootje zo tegen.
misschien is dit een idee voor je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag je daarmee op 't fietspad?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet het niet zeker, maar verwacht van wel aangezien ze verkocht worden als bromfietsen.
Er kunnen nog veel meer mensen op. Mag geloof ik niet, maar een kniesoor die daarop let.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Scooter met aanhanger,zitten ze wel niet OP maar dan toch bij de scooter!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga in Thailand wonen! Daar kijkt niemand op van een paar mensen meer of minder op de scooter...

Maar alle gekheid op een scooter: Het mag nou eenmaal niet in Nederland. En dat is maar goed ook, denk ik.
Het is gewoon gevaarlijk om met twee kinderen op een scooter te gaan zitten.
Jij rijdt natuurlijk hartstikke voorzichtig en rustig, maar er zijn wel gekken om jou heen die je aan kunnen rijden.
Die kinderen maken dan kans om te worden gelanceerd, aangezien er op een scooter geen veiligheidsriemen zitten...
Gewoon niet doen dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie heel vaak zo`n fiets met een geel aanhangwagentje waar je 2 kinderen in kan laten zitten. Volgens mij is dat de enige oplossing ook, en het voordeel dat je er zelf fit van blijft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een auto !