60 km te hard buiten bebouwde kom met motor. Staande gehouden en bij drie motorrijders rijbewijs ingevorderd. Wat zijn de Consequenties?

Verder geen overtredingen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit bepaald de officier van justitie. Deze zal de historie van de motorrijders doornemen en eventuele gemaakte beelden bekijken. A.d.h.v. deze informatie en eventuele verklaringen kan een bepaalde straf worden toegepast, in de vorm van invordering van het rijbewijs voor een bepaalde periode, of bv. een geldboete.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het is altijd afwachten met zo iets, maar meestal als je geen andere verkeersovertredingen hebt begaan krijg je je rijbewijs terug binnen 3 maanden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen verleden hebt met verkeersovertredingen, dan kan je een flinke boete verwachten en een paar weken fietsen. (Of lopen)
De officier moet binnen (ik dacht) twee weken uitspraak doen.